ניטור פעילות העובדים - NetVizor מציעה לך רענון אוטומטי מול כל המחשבים ההמחוברים. כך תוכלו לראות מי מחובר ברגע לכל אחד מהמחשבים, איזה חלון פתוח, במה צופה כל אחד מהמשתמשים על ידי צילום מסך.
סקירה חזותית - סקירה כללית חזותית של המחשבים ברשת באמצעות תמונות ממוזערות, המהוות צילומי מסך של כל המחשבים ברשת באותו הרגע. כל תמונה קטנה מקושרת למסך מסך שולחני בגודל מלא של המחשב המרוחק המסוים אותו היא מייצגת.
הצגה ובקרה של מחשבי העובדים בזמן אמת - אם אתה צריך להשתלט על מחשב כלשהו ברשת, NetVizor תאפשר לך לעשות זאת ממיקום מרכזי אחד ובקלות. תוכל להשתלט על המקלדת והעכבר של כל אחד מהמחשבים ברשת.
חישוב פשוט: עובד ממוצע עולה כ-150 אלף ש"ח בשנה! בהשקעה חד פעמית של אלפי שקלים בודדים לכלל העסק קבלו אמצעי שיאפשר להגן על הנכסים הוירטואליים, המידע העסקי וימנע מעובדים לבזבז את זמנם על חשבונכם ביעילות רבה!!!
תוכנת ניטור ופיקוח לעסקים שליטה על מחשבים ממקום יחיד - NetVizor -
תוכנת ניטור ופיקוח לעסקים שליטה על מחשבים ממקום יחיד - NetVizor - 2
תכונות עיקריות בניטור מחשבי העובדים:
מצבי מעקב וניטור - פרואקטיבי. ישנם שני מצבי ניטור בהם יכולה NetVizor לפעול. הראשון הוא ניטור פרואקטיבי, שהוא המצב הרגיל. במצב פרואקטיבי ניתן להציג את כל הנתונים שהוקלטו באופן מיידי. מצב הניטור השני, הנקרא ריאקטיבי, המתעד את פעילות העובדים במחשב אך מאחסן את הרישומים (לוגים) המוצפנים באופן מקומי במחשב שנמצא תחת מעקב במשך מספר ימים מוגדר מראש. לא תוכל להציג את הנתונים מייד במקרה זה הלוגים הופכים לזמינים אלא לאחר הנעילה.
תיעוד הקלדות מקשים שנלחצות - צפה מרחוק, בזמן אמת - מה המשתמשים מקלידים על המקלדות שלהם! צופה הקשות בזמן אמת שמציע NetVizor יציג בפניכם את כל הקשות שהקלדו על ידי המשתמשים שנמצאים תחת פיקוח. תוכלו גם לדעת באיזה חלון הקלידו כל הקשה.
דוא"ל שנשלח והתקבל - מעקב ואחסון כל הדוא"ל של משתמשי המחשב הנשלח והתקבל! NetVizor מתעדת את כל ההודעות שנשלחו באמצעות פרוטוקול SMTP ו- POP3 ומאחסנת אותם כדי שתוכל להציג אותן מאוחר יותר.
כניסות למחשב - עם NetVizor, תוכלו לדעת מתי ההפעלה של כל משתמש התחילה והסתיימה, וכן כמה זמן משתמש מחשב זה היה פעיל במהלך כל הפעלה.
רישום אירועים - צפה ביומנים של כל הפעולות שבוצעו על ידי העובדים בסדר כרונולוגי. הפונקציה ציר זמן לאירועים מאפשרת לך לראות אילו פעולות המשתמש הספציפי ביצע ובאיזו סדר. האירועים הבאים נרשמים על ידי NetVizor: צפייה והדפסת מסמכים, השקות והפסקות של תוכניות, ביקורים באתר וכו '. כמו כן, נרשמות תקופות שמשתמשים היו פעילים ובטלים במהלך כל הפעלה.
שימוש באפליקציות - NetVizor יודיע לך מתי כל היישומים במחשב מסוים הופעלו, הופסקו וכמה זמן זה פעל. NetVizor גם תרשום כמה משתמשים השתמשו בפועל בכל תוכנית ובמשך כמה זמן.

פעילות המשתמשים באינטרנט - עם NetVizor תוכלו לדעת באילו אתרים כל אחד העובדים ביקרו ומה חיפשו . גם פעילות InPrivate וגלישה בסתר בדפדפנים תתועד. הנתונים כוללים: שם משתמש, כתובת האתר בו ביקר, השעה שבה ביקר באתר וכמה זמן נמשך הביקור. כך תוכלו לראות באילו אתרים עובדיכם מבקרים לרוב ונשארים בהם הכי הרבה זמן. הדפדפנים הנתמכים : Google Chrome, Opera, Safari, Edge, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Online, Flock.

תוכן אתרים ודוא"ל - באמצעות NetVizor, תתעדו (לוג) הודעות דוא"ל נכנסות ויוצאות מספקי דוא"ל ידועים, כולל: MySpace, Yahoo Mail ו- Gmail. ניתן לתעד את כל התוכן של אתרי האינטרנט בהם ביקר המשתמש.
שיחות צ'אט - NetVizor מסוגל לרשום את שני הצדדים של שיחות צ'אט. השליחים, בהם NetVizor תומכת כוללים AIM Triton, AOL Instant Messenger, Excite Messenger, Yahoo Messenger, XFire, GoogleTalk, ICQ ו- Skype.
ניטור חיבורי אינטרנט - כל ההפעלות באינטרנט שבוצעו במחשב הנמצא תחת פיקוח יירשמו. חיבורים אלה כוללים את כל חיבורי ה- TCP, FTP, POP3, HTTP, Chat Messenger.
מידע על תנועת רשת - עם NetVizor, אתה תהיה מודע לכל התעבורה באינטרנט שנשלחה ומתקבלת על ידי כל המחשבים המפוקחים. נתונים אלה כוללים: מיילים, הפעלות FTP, בקשות לאתרים ותכניהן, שיחות צ'אט, סיסמאות ועוד ועוד. מדובר בכלי חשוב מאוד כאשר ישנה בעיית עמוסים לא מוסברת.
קבצים שהורדו והועלו - כל הקבצים שהעובדים ברשת מעלים ומורידים דרך הדוא"ל, האינטרנט או ה- FTP, יתועדו. הנתונים על פעולות אלה כוללים: מי הוריד או העלה קובץ, איפה הקובץ הורד ממנו או הועלה אליו, וזמן הפעולה הזו. ניתן למיין את היומנים בהעברת קבצים לפי סוג תוכן לצפייה מתאימה יותר.
שימוש במערכת קבצים - כל פעילות מערכת הקבצים תירשם. זה כולל יצירת קבצים, שינוי שםיהם, שינויים שנעשו בהם ומחיקת קבצים. יחד עם האירוע עצמו, הנתונים המוקלטים כוללים גם את המשתמש שעושה את זה ואת השעה שבה הוא נעשה.
הקלטת שמע ממיקרופון - NetVizor יכול ללכוד שמע מהמיקרופון, המאפשר לשמוע מה קורה סביב מחשב זה - למשל מה שאנשים בסביבה אומרים.
פעילות חלונות - NetVizor תתעד את כל מה שנעשה בחלונות, אותו משתמש פותח ישירות בשולחן העבודה
התקנת תוכנה - NetVizor מתעדת את כל ההתקנות של התוכנה שנעשתה על ידי המשתמשים, כולל שם התוכנה, נתיב ההתקנה והשעה בה בוצע ההתקנה.
הצגת שולחן עבודה - באמצעות צילומי המסך של NetVizor של מחשבים שולחניים מרוחקים, תדעו מה משתמשים עושים במחשבי החברה שלך בזמן אמת!
דו"חות פעילויות - NetVizor תתעד את כל הפעילות כמו כניסה למשתמשים וכיבוי מערכות, כמו גם פעולות משלה, כמו פיקוח על התחלה / עצירה, גישה ליומנים, שינוי אפשרויות וניסיונות כושלים להתחיל / להפסיק ניטור.
הצגת מידע מערכת - NetVizor מאפשרת לך להציג רישום המכיל מידע מערכת במחשב המרוחק, כולל סוג המעבד שלו, ספריות מערכת וכיו"ב.

NetVizor מציעה סינון מתקדם, הניתן להתאמה אישית. תוכלו לחסום בקלות יישומים, להגביל את הגישה לאתרים, לאסור העתקת קבצים ושימוש בכוננים ניידים. המהווים סכנה לכל עסק, כאשר מתרחש אירוע, כגון שינוי בקובץ, שימוש בכונן נייד, במילת מפתח ספציפית או מופעל יישום ברשימה שחורה. בעת אירוע, NetVizor תתריע בזמן אמת ! תכונה זו תאפשר לכם להגיב בזמן לאירועים על מנת לשמור על אבטחת הנתונים והרשת הארגונית שלכם.

 יש להתקין את NetVizor ע"י איש מקצוע / טכנאי אשר יודע בדיוק מה לעשות וכיצד להמנע בחסימת פעילות התוכנה ע"י תוכנת הגנה במחשבי המשתמשים, חומת אש ארגונית ו/או מקומית (על מחשב במשתמש).   תוכנה שלא תותקן עם ההרשאות הרלוונטיות - לא תוכל לספק את רצונכם. כמו כן, עליכם ליידע את העובדים על מנת שגישה למחשבים וצפיה אפשרית במידע אישי (בין אם במתכוון או בין אם לא) לא תיחשב עבירה פלילית.
דילוג לתוכן